Întrebări frecvente

Cum pot sa plasez o comanda tip “Rezerva si ridica”?

Acceseaza leroymerlin.ro si alege magazinul preferat.
Daca nu ai un cont, selecteaza optiunea Inregistrare si creeaza-ti contul in aproximativ 60 secunde.
Daca ai deja un cont, te poti autentifica selectand optiunea Autentificare.
Dupa ce ai urmat pasii de Autentificare sau Inregistrare, selecteaza Inapoi catre site.
Acum poti accesa pagina oricarui produs aflat in stoc, poti alege numarul de bucati dorite si le poti pune in cos selectand optiunea Adauga in cos.
Ultimul pas presupune validarea / plasarea comenzii de catre tine, dupa care vei primi un e-mail de confirmare din partea noastra.

Cum stiu cand este gata comanda mea?

Imediat dupa ce ai primit email-ul de confirmare din partea noastra, magazinul are nevoie de 4 ore pentru a pregati comanda.

Te rugam sa nu pleci spre magazin pana cand nu primesti mesajul “Confirmare ridicare comanda”.

Am iesit din pagina. O sa pierd produsele puse in cos?

Nu. Comanda ta si, implicit, produsele puse in cos raman salvate pana la urmatoarea ta vizita pe leroymerlin.ro.

Cum pot sa adaug / elimin produse din comanda daca nu am plasat-o inca?

Oricat timp esti autentificat pe site, poti accesa Cosul tau de cumparaturi pentru orice schimbare – adaugare produs, eliminare produs, modificare cantitate.

Daca parasesti pagina, nu iti face griji - comanda si, implicit, produsele puse in cos raman salvate pana la urmatoarea ta vizita pe leroymerlin.ro.

Cum pot sa adaug / elimin produse din comanda daca am plasat-o deja?

Nu se pot adauga / elimina produse intr-o comanda deja plasata si confirmata de magazin.

In acest caz, exista 3 situatii posibile:
1. Alegi sa pastrezi comanda asa cum este, in curs de pregatire in magazin;
2. Anulezi comanda (accesezi contul, selectezi optiunea Comanda, identifici comanda in cauza si o anulezi). In acest caz vei primi un e-mail cu mesajul “comanda anulata”;
3. Anulezi comanda, apoi plasezi o comanda noua potrivita nevoilor tale. Timpul de pregatire va fi de 4 ore incepand cu momentul confirmarii acestei noi comenzi.

Am plasat comanda si magazinul a confirmat-o. Pot sa o anulez?

Da. Acceseaza-ti contul, selecteaza optiunea Comanda, identifica comanda in cauza si anuleaz-o. In scurt timp vei primi un e-mail cu mesajul “comanda anulata”.

Cum pot sa verific statusul comenzii pe care am plasat-o?

Te rugam sa contactezi Centrul de Relatii Clienti Leroy Merlin Romania , apeland numarul de telefon al magazinului in care ai plasat comanda (acelasi magazin care iti si confirma primirea comenzii). Gasesti toate numerele de telefon aici ( https://www.leroymerlin.ro/magazine/ ).

Operatorul Centrului de Relatii Clienti iti va solicita detalii despre comanda plasata (numele tau, nr. comanda, magazinul selectat, etc.) apoi iti va comunica statusul comenzii – in curs de pregatire sau pregatita pentru ridicare din magazin.

Cat timp am la dispozitie sa ridic comanda din magazin?

Din momentul in care plasezi comanda ai la dispozitie 72 ore (3 zile lucratoare) pentru a veni in magazin sa o achiti si sa ridici produsele.

Am un apel pierdut si/sau un mesaj din magazin in care sunt informat ca o parte din comanda mea nu este disponibila. Ce trebuie sa fac?

Te rugam sa contactezi Centrul de Relatii Clienti Leroy Merlin Romania , apeland numarul de telefon aferent magazinului in care ai plasat comanda (cel care iti si confirma primirea comenzii). Gasesti numerele de telefon aici ( https://www.leroymerlin.ro/magazine/ ).

Operatorul Centrului de Relatii Clienti va prelua apelul tau si va anunta colegul din magazin pentru ca acesta sa te contacteze din nou. Este important sa ii raspunzi, pentru a stabili noile detalii ale comenzii tale modificate.

Am plasat o comanda si mi-a fost si confirmata, in urma cu 2 zile. Nu am putut ajunge la magazin si astazi se anuleaza. Pot sa o ridic maine?

Ne pare rau, sistemul de comenzi anuleaza automat comanda cand se implinesc 72 ore de cand tu ai plasat comanda online.

In acest caz, exista 4 situatii posibile:
1. Reusesti sa ajungi la magazin in acest interval de 72 ore, achiti si ridici comanda;
2. Desemnezi o persoana apropiata tie pentru a ridica comanda . Aceasta persoana trebuie sa aiba asupra sa comanda printata sau afisata pe telefon, impreuna cu numarul comenzii si numele complet al persoanei care a plasat comanda online;
3. Nu reusesti sa ajungi la magazin in intervalul de 72 ore si comanda se anuleaza automat. Va trebui sa plasezi o comanda noua, cu un nou flux de pregatire.
4. Anulezi comanda chiar tu, din Contul tau, comanda deoarece stii cu siguranta ca nu vei putea ridica comanda.

Am facut o comanda in urma cu putin timp si am primit mesaj ca va fi gata dupa 4 ore. Acum am primit un alt mesaj, care imi confirma ca este gata comanda. Este in regula? Ce am de facut?

Totul este in regula. Comanda ta a fost pregatita mai repede. Te asteptam in magazin, in maximum 72 ore de la primirea acestui mesaj, pentru achitarea si ridicarea comenzii.

Comanda mea contine produse voluminoase si nu am masina mare. Pot sa aleg Livrarea la domiciliu?

Da. Optiunea de Livrare este disponibila , doar ca nu direct din Contul tau atunci cand plasezi comanda online, ci la magazin.

Astfel, atunci cand te prezinti in magazin sa achiti comanda, comunica-i colegului nostru ca ai nevoie de Livrare la domiciliu. Vei alege tipul de livrare potrivit tie (detalii aici https://www.leroymerlin.ro/servicii/livrare ), colegii iti vor solicita informatii despre adresa de livrare si iti vor comunica in cat timp va ajunge comanda la tine.

Am plasat o comanda online, am ridicat-o din magazin, dar vreau sa fac un retur. Cum trebuie sa procedez?

Daca ai facut o comanda online, inseamna ca detii un card de client si te bucuri, printre altele, de retur in 365 de zile de la achizitionarea produselor.

Te asteptam cu produsul / produsele in magazin, la biroul de Retur. Ai nevoie doar de cardul tau de client. Atentie! Produsul trebuie sa fie in ambalajul original si in starea in care a fost la achizitionare.

Am plasat o comanda online, dar nu pot veni sa o ridic. Poate veni alta persoana?

Da, bineinteles. Te rugam ca persoana pe care o desemnezi pentru achitarea si ridicarea comenzii sa aiba asupra sa comanda printata sau afisata pe telefon, numarul comenzii si numele complet al persoanei care a plasat comanda online.

Cum pot sa platesc comanda plasata online?

Poti sa achiti si sa ridici produsele din comanda online doar in magazinul selectat de tine, la casa “Rezerva si Ridica”. Aceasta este usor de reperat, fiind semnalizata cu directionale inca de la intrarea in magazin.

Ce fel de produse pot sa comand online, cu optiunea “Rezerva si ridica” ?

Sunt disponibile la comanda produsele din toate raioanele (exceptand Materiale Constructii si Mobilier Gradina) cu conditia ca in dreptul acestora, pe fundal verde, sa apara pictograma cosului de cumparaturi si stocul existent in acel moment in magazin.

Exista o suma minima pentru comanda, ca sa pot beneficia de serviciul “Rezerva si ridica” ?

Beneficiezi de Serviciul “Rezerva si Ridica” indiferent de valoarea comenzii tale.

Ce beneficii am cu cardul de client? Acumulez puncte sau primesc reduceri?

Cardul de client Leroy Merlin iti aduce urmatoarele beneficii:
- posibilitatea de a plasa o comanda online;
- identificarea automata a magazinului preferat, cand te loghezi pe site;
- identificarea rapida a contului tau de client, cand vii in magazin;
- uiti de grija bonurilor si a returului in 90 de zile. Ai retur extins la 365 de zile, fara sa fie obligatorie prezentarea bonului de achizitie

Cat timp este valabil cardul meu de client?

Cardul digital de client Leroy Merlin este valabil timp de 3 ani de la cea mai recenta achizitie.
Te invitam sa il folosesti pentru o experienta placuta la cumparaturi, online si offline!