CALCULATOR COSTURI

Livrare EXPRES

De la magazinul:
Adresa de livrare:
Am nevoie de masini de 1,5 Tone
*Doar pentru produse cu greutate sub 100Kg
Cantitate(Kg.)
1001000
Locuiesc la


TOTAL: - RON
Vezi modalitatea de calcul

Program livrare EXPRES:

Luni – Sambata: 08:00 – 20:00
Duminica: 10:00 – 17:00

CLICK pe oraș pentru cost Livrare EXPRES sau Livrare CU PROGRAM PRESTABILIT:
Condiții de livrare
  • Serviciul de livrare se realizează în colaborare cu un partener specializat de transport marfă
  • Ca regulă, serviciul de livrare se realizează cu autovehicule de 1.5 T. Pentru livrările care au mai mult de 1.5 T, dacă este posibil, marfa va fi transportată cu mașini de tonaj mai mare (3 T, 5 T, 7 T).
  • Costul serviciului de livrare este calculat pentru 1.5 T sau volum de 6 m³ (3 m L x 1.2 m l x 1.7 m H). Pentru serviciul de livrare mai mare de 1.5 T / 6 m³, se va plăti multiplu de 1.5 T sau de volum 6 m³.
  • Serviciul de livrare înseamnă transportul mărfurilor de la magazine la adresa indicată. Conducătorul autovehiculului ajută la descărcarea produselor, însă nu şi la manipularea lor în vecinătatea autovehiculului sau la uşa clientului. De aceea, te rugăm să te asiguri că ai persoane care să ajute la manipularea produselor de la autovehicul până în casă / curte / imobil.
  • Transportul la uşa clientului se poate face contra cost prin serviciul de descărcare la uşă (Parter 25 lei/100kg si Etaj/ Subsol 55 lei/ 100 kg). Descărcarea la uşă se realizează doar pentru monoproduse sub 100 kg (25 Kg/ colet).
  • Serviciul de descărcare este valabil pentru comenzi expres şi prestabilite.
  • Transportul este asigurat până în zonele unde autovehiculul poate intra şi parca, în condiții de siguranţă şi legalitate.
  • Pentru servicul de livrare expres, livrăm în 24 ore, în limita disponibilităţii maşinilor. În caz contrar, livrarea va avea loc de îndată ce maşinile devin disponibile, fară costuri suplimentare pentru tine.
  • Serviciile de livrare expres și prestabilită sunt realizate în cadrul programului fiecărui magazin, contactându-te telefonic în prealabil.
  • Asigură-te că este cineva acasă la data stabilită pentru livrare. În cazul în care nu este nimeni acasă și nu se livrează marfa, vei suporta costurile celui de-al doilea serviciu de livrare.
  • În situaţii de forţă majoră (inundaţii, incendii, cutremure, înzăpezire, condiţii meteo extreme sau restricţii ale autorităților, căi de acces impracticabile, etc.), nu ne asumăm răspunderea pentru întârzierile în livrarea mărfii şi, în acest caz, vom reprograma în funcţie de disponibilitatea autovehiculelor de transport.