CALCULATOR COSTURI

Livrare EXPRES

De la magazinul:
Adresa de livrare:
Am nevoie de masini de 1,5 Tone
*Doar pentru produse cu greutate sub 100Kg
Cantitate(Kg.)
1001000
Locuiesc la


TOTAL: - RON
Vezi modalitatea de calcul

Program livrare EXPRES:

Luni – Sambata: 08:00 – 20:00
Duminica: 10:00 – 17:00

CLICK pe oraș pentru cost Livrare EXPRES sau Livrare CU PROGRAM PRESTABILIT:
Condiții de livrare (exceptând Oradea, Ploiești, Constanța cu detalii mai jos)
  • Serviciul de livrare se realizează în colaborare cu un partener specializat de transport marfă.
  • Ca regulă, serviciul de livrare expres/ prestabilită se realizează cu autovehicule de 1.5T. Pentru livrările care au mai mult de 1.5T, dacă este posibil, marfa va fi transportată cu maşini de tonaj mai mare (3T, 5T, 7T).
  • Costul serviciului de livrare expres/ prestabilită este calculat pentru 1.5T sau volum de 6 m³ (3m L x 1.2m l x 1.7m H). Pentru serviciul de livrare mai mare de 1.5T/ 6 m³se va plăti multiplu de 1.5T sau de volum 6 m³.
  • Serviciul de livrare înseamnă transportul mărfurilor de la magazin la adresa indicată. Conducatorul autovehiculului ajută la descărcarea produselor, însa nu şi la manipularea lor în vecinatatea autovehiculului sau la uşa clientului. De aceea, vă rugam să vă asiguraţi ca aveţi persoane care să ajute la manipularea produselor de la autovehicul pâna în casa/ curte/ imobil.
  • Transportul este asigurat pâna în zonele unde autovehiculul poate intra şi parca, în condiţii de siguranţă si legalitate, pe teritoriul României.
  • Pentru servicul de livrare expres, livram în 24 de ore, în limita disponibilitaţii maşinilor. În caz contrar, livrarea va avea loc de îndata ce masinile devin disponibile, fară costuri suplimentare.
  • Serviciile de livrare expres şi prestabilite sunt realizate în cadrul programului prezentat în magazin, contactându-vă telefonic în prealabil.
  • Asiguraţi-vă că este cineva acasă la data stabilită pentru livrare. În cazul în care nu este nimeni acasa şi nu se livreaza marfa, veţi suporta costurile celui de-al doilea serviciu de livrare.
  • Transportul la uşa clientului se poate face contra cost prin serviciul de descarcare la uşă.
  • Serviciul de descarcare este valabil pentru comenzi expres si prestabilite. Descarcarea la uşa se realizează doar pentru monoproduse sub 100kg (25 Kg/ colet).
  • În situaţii de forţa majoră (inundaţii, incendii, cutremure, înzapezire, condiţii meteo extreme sau restricţii ale autoritaţilor, căi de acces impracticabile, etc.), nu ne asumăm răspunderea pentru întârzierile în livrarea mărfii şi în acest caz, vom reprograma.
Condiții de livrare Oradea, Ploiești, Constanța
  • Serviciul de livrare se realizează în colaborare cu un partener specializat de transport marfă.
  • Transportul este asigurat până în zonele unde autovehiculul poate intra și parca, în condiţii de siguranţă și legalitate, pe teritoriul României.
  • Ca regulă, serviciul de livrare EXPRES / PRESTABILITĂ / PREMIUM se realizează cu autovehicule de 1.5 T. Pentru livrările care au mai mult de 1.5 T, dacă este posibil, marfa va fi transportată cu maşini de tonaj mai mare (3 T, 5 T, 7 T).
  • Costul serviciului de livrare EXPRES / PRESTABILITĂ / PREMIUM este calculat pentru 1.5 T sau volum de 6 m³ (3 m L x 1.2 m l x 1.7 m H). Pentru serviciul de livrare cu greutate mai mare de 1.5 T/ cu volum mai mare de 6 m³ se va plăti multiplu de greutate 1.5 T sau de volum 6 m³.
  • Serviciile de livrare EXPRES și PRESTABILITĂ presupun doar transportul mărfurilor de la magazin la adresa indicată. Conducătorul autovehiculului ajută la descărcarea produselor, însă nu şi la manipularea lor în vecinătatea autovehiculului sau la uşa clientului. De aceea, te rugăm să te asiguri că ai persoane care să ajute la manipularea produselor de la autovehicul până în casă / curte / imobil.
  • Serviciul de livrare PREMIUM presupune transportul mărfurilor de la magazin la adresa indicată, direct în casă. Livrăm premium în zona 0 - 5 km și 5 - 15 km distanță de la magazin. Conducătorul autovehiculului, împreună cu ajutorul la descărcare, vor descărca marfa din mașină și o vor duce în locul specificat de client. Descărcarea mărfurilor se va face în camera în care dorești, însă doar dacă locuiești la casă (la parter) sau la etaj (cu condiția ca imobilul să dețină lift funcțional, iar marfa să încapă în lift. În cazul în care transportatorul nu va avea la dispoziție un lift funcțional sau marfa nu va încăpea în lift, aceasta va fi lăsată la ușa liftului.
  • Pentru serviciul de livrare EXPRES, livrăm în maxim 24 ore, în limita disponibilităţii maşinilor. Te contactăm cu 2 ore înainte ca marfa să îți fie livrată acasă (fără a stabili un interval orar în momentul achiziționării produselor). Astfel marfa poate ajunge oricând, cu condiția să te contactăm cu 2 ore înainte de a livra.
  • Pentru serviciul de livrare PRESTABILITĂ, livrăm în interval de 1 - 7 zile de la achiziție, nu mai devreme de 1 zi dar nici mai târziu de 7 zile. Ziua va fi stabilită în acest interval, de comun acord, fixând și un interval orar în ziua stabilită. Acest interval orar este fie dimineața 9 – 14, fie după amiaza 14 – 19, contactându-te în ziua livrării înainte ca marfa să fie încărcată în camion. În cazul în care marfa nu va fi livrată în ziua și în intervalul orar agreate de comun acord, livrarea va fi asigurată gratuit de LEROY MERLIN.
  • Pentru serviciul de livrare PREMIUM, livrăm în interval de 1 - 7 zile de la achiziție, nu mai devreme de 1 zi dar nici mai târziu de 7 zile. Ziua va fi stabilită în acest interval, de comun accord, fixând și un interval orar de doar 2 h în ziua stabilită. Acest interval orar de 2 h va fi stabilit în cadrul intervalului 9 – 20, contactându-te în ziua livrării, înainte ca marfa să fie încărcată în camion. În cazul în care marfa nu va fi livrată în ziua și în intervalul orar agreate de comun acord, livrarea va fi asigurată gratuit de LEROY MERLIN.
  • Livrarea PREMIUM se face în limita a 15 km distanță de la magazin. Descărcarea mărfurilor se realizează direct în casă (la parter) sau la etaj (cu condiția ca imobilul să dețină lift funcțional, iar marfa să încapă în lift).
  • Greutatea produselor pentru livrarea PREMIUM nu trebuie să fie mai mare de 50 kg / produs.
  • Asigură-te că este cineva acasă la data stabilită pentru livrare. În cazul în care nu este nimeni acasă şi nu se livrează marfa, vei fi nevoit să suporți costurile celui de-al doilea serviciu de livrare.
  • Transportul în casă / în apartament se poate face doar pentru livrarea PREMIUM și în condițiile specificate pentru acest tip de livrare.
  • În situaţii de forţă majoră (inundaţii, incendii, cutremure, înzăpezire, condiţii meteo extreme sau restricţii ale autorităţilor, căi de acces impracticabile, etc.), nu ne asumăm răspunderea pentru întârzierile apărute în livrarea mărfurilor şi, în acest caz, vom fi nevoiți să reprogramăm livrarea.